lauantai 13. syyskuuta 2008

People staring, they know you've been broken


Eipä sitten tullut eilisestä baarireissusta mitään. Odotin noin yhdeksään asti illalla täydessä tällingissä puhelinsoittoa, jota ei koskaan kumminkaan tullut. Vitutti, ärsytti, suututti, ketutti, raivostutti siinä määrin, että ajattelin 'fuck this' ja lappasin ylijäämä ruoat siihen pohjattomaan kuiluun joka myös vatsalaukkunani tunnetaan. Oks vessaan, koneella nörttäilyä ja nukkumaan (näin muuten koko yön ihmeellisiä unia Afrikasta o_o).

Ajattelin sitten herättyäni, että minähän en muuten ole tällä kerralla se, joka ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamista. En soita, en viestittele, en mene käymään. Todella kypsää käytöstä, joo, mutta tuntuu, että seurani kelpaa ainoastaan silloin kun kukaan muu ei pääse/suostu tekemään jotain. Olen aina se, joka menee mukaan lääkäri/hammaslääkärikäynneille, joka hoitaa lemmikkejä tarvittaessa, laittaa hiukset kun muut(!) lähtevät illanviettoon, etc. Mutta ei vain kummasti ole ketään näkynyt minun tukenani erinäisissä lääkäritapaamisissa. Ei sillä, että olisin ikinä edes pyytänyt, en halua kuormittaa muita näillä ongelmilla, mutta silti. Silti on sellainen olo, että seura kelpaa vain, kun joku muu ei suostu ko. hommaan mukaan.

Olenko sitten niin tylsä, ongelmainen, epäsopiva, sosiaalisesti retard, että isomman porukan kokoontuessa minua ei haluta latistamaan tunnelmaa? En tiedä. Osaan kuitenkin omasta mielestäni pitää hauskaa, kuunnella muita, enkä avaudu omasta päänsisäisestä maailmastani. Myönnän, että tuntemattomien ihmisten seurassa olen aluksi ujo, mutta onko se sitten syy siihen, että en kelpaa mukaan?

Aikamoiset huonommuuden tunteet olen saanut tällä pähkäilylläni aikaan. Jotenkin ajattelen automaattisesti, että syyn on sitten pakko olla minussa. Alan miettimään, miten minun pitäisi käytöstäni ja ulkoista olemustani muutta, että kelpaisin. Ja tämä on niin tyhmää! En minä halua muutta persoonallisuuttani muutaman ihmisen mahdollisen hyväksynnän saavuttamiseksi. Jos en kelpaa tällaisena niin so be it. Tulee kyllä kieltämättä olemaan aika yksinäistä, mutta en jaksa enää tätä helvetin peliä. Odottaa ja miettiä koko ajan, että pitävätkä ne suunnitelmat nyt vai ei. Ilmoitetaanko minulle mitään vai ei. Ja kuitenkin seuraavan kerran kun joku kavereistani soittaa ja pyytää jotain, suostun. Koska en yksinkertaisesti osaa sanoa ei. Sehän tarkoittaisi että *gasp*, joku saattaisi ajatella minusta pahaa. Eikä se käy laatuun.

En oikein tiedä, mitä tällä postauksella haen, kai yritän purkaa tätä turhautumista. Jatkan omassa yksinäisessä itsesäälissäni pyörimistä ja Harry Potterin (can you say nerd?) katselemista.

EDIT: Laitoin kuin laitoinkin ko. kaverille viestiä, että eivätkö menneetkään illalla mihinkään. 'Oi sori mä unhodin kokonaan ilmoittaa sulle, tänne tuli niin paljon porukkaa että en muistanut.' Kitti kaverit, tämä tyttö lähteekin nyt bussilla kaupunkiin, ostaa Makuunista kilon säkin karkkia, vuokraa leffoja, käy vielä Ärrällä ja Hesessä täydentämässä ruokavarastot, tulee kotiin, syösyösyö ja oksoksoks.

6 kommenttia:

control freak kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
control freak kirjoitti...

voi perse :s
muaki ketutti enne tosi paljo ku ei tullu soittoo vaik kui oisin oottanu. mut nyt jotenki oon tottunu olla huomaamatta ees koko asiaa.

samaa mäki oon miettiny. miks mä oon se jonka seuraab turvaudutaan vasta viimeiseksi? mulla ei oo ainuttakaa parasta ystävää... ehkä johtuu siitä...
ei mussa oo mun mielestä mitää vikaa, ku miettii ihmissuhde-juttuja :S

ehkä ollaan molemmat vainoharhasii?
...pitäs vaa ehkä ottaa ite puhelin kätee ja soittaa

Anonyymi kirjoitti...

minne olet kadonnut? Kovasti kaipailen kirjoituksiasi!! Toivottavasti sulla on kaikki hyvin :)

Nana kirjoitti...

Hei! Olen miettinyt jo pidempään että miten mahdat voida? Sinusta ei ole kuulunut niin pitkään aikaan. Toivottavasti olet kunnossa. <3

ღ Crystal kirjoitti...

vähä ärsyttävä etteivät ottanu sua messii :ss

Anonyymi kirjoitti...

siis DUUUH ja HERÄTYS!!! mua vituttaa! ilmiselvästi jokin sun aivoissa sanoo että tässä ei nyt mee nallekarkit ihan tasan,,,mutta mitään et osaa tehdä. parempi jtn kavereita ku yxin? ei helvetti! kyllähän sä tajuat että vika EI OLE SINUSSA vaan sä nyt vaan satut tuntemaan paskapäisiä ihmisiä!! se tuntuu joo,,tosi pahalta ku joku sun ns "kaveri" ei soita (varsinki jos o venaas sitä jos se o vaix luvannu tai ei muuten vaan pyydä mukaan),,,mut koita nyt päästä sen yli! hyviä kavereita on yhtä vaikea löytää ku kunnollista poika-/tyttöystävää,,mutta kumpiakin ilmestyy aina välillä! luovuttaa ei saa! sano niille kusipäille että haistaa paskan ja eti ittelles simmosia ihmisiä ketä välittää! ite oon sitä meiltä ettei ketää sais jättää yxin tai ulkopuolistaa sitä, varmastikin six että tiedän miltä se tuntuu. usko ittees, älä muihin! <3